vrijdag 15 oktober 2010

rusten

Want ik ben moe. Logisch  natuurlijk. Dus ik doe niet veel. Maandag een klein uurtje gefietst, heel rustig, om de benen wat te doorbloeden. Woensdag heel rustig met de loopgroep  meegelopen. Het lopen ging heel zwabberig. Ik merk ook dat ik bang  ben geworden om te vallen. Dat is me het afgelopen jaar drie keer overkomen. Dus als het een beetje donker is, dan durf ik  niet goed meer te hollen. Ach, dit zal wel weer slijten, gewoon wel hollen en dan niet vallen.
Gisteren toch maar wel naar Groningen gefietst. Na een dag werken, en dus binnen zitten, snakte ik naar frisse lucht en lichaamsbeweging. Gevolg is wel dat ik nu heel moe ben. Ook nog een zere keel en snotterige neus. Lekker uitrusten dus vandaag, ik hoef ook bijna niks.
Het weekend zal druk zijn: dochter viert haar verjaardag en er komt veel familie en ook een paar logées. Dus helemaal zorgen dat ik vandaag rust pak.
Dan nog een week normaal werken en dan: herfstvakantie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten