zondag 14 november 2010

op en af

Vrijdag 10 km gelopen, aan het eind van de middag. Wat ging het lekker. Ik had een vlot tempo en het gevoel dat ik dit nog wel uren kon volhouden. Heerlijk na een dag bezig zijn in en rond het huis alle vermoeidheid eraf lopen, en het ging super.

Zondag met de loopgroep mee, 6 x 2 minuten. Oef, die eersten gingen heel stroef. Moeie benen, zware benen. Gelukkig zei M dat we meer dan 14,5 km/uur liepen, dan mag ik ook wel wat voelen, natuurlijk, maar mij viel het toch tegen. De laatste paar 2 minuten iets langzamer gelopen en toen voelde het wel wat beter. Ter afsluiting een stukje over een crosspad; zeg maar over modderige paden, vooral door de plassen en door de modder glibberen. Dat vond ik weer zwaar. Crossen is niet echt mijn ding. Ik vind het leuk om crosserig te trainen, maar niet om er heel hard bij te lopen. Aan het eind van de training waren de moeie benen over, thuis voelde ik me best goed.

Nog krap een week voor Leens. Ik moet deze week echt niet te veel doen. Morgen een uur langzaam lopen, hf onder de 140, woensdag nog een clubtraining en dan vrijdag kort en rustig, misschien. Fietsen naar Groningen komt er niet meer van, want ik heb alleen college op woensdag en dan moet ik wel met de auto anders haal ik het niet op tijd voor de loopgroep. Jammer, maar ook wel goed, om even wat minder te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten