maandag 3 januari 2011

kilometers maken.

Vrijdag in Blijham 15 + 3 km gelopen in vlot tempo.
Zaterdag 10 km gelopen op 12 km per uur, dat ging verbazend makkelijk na de zware 15.
Zondag loopgroep meegedaan, inclusief heen- en teruglopen 21 km.
Vandaag heb ik nog een hele rustige 8 km gepland. Totaal dus 59 km in 4 dagen.

De moeizame 15 kwam, denk ik nu, omdat ik honger had. Hoewel ik een uur voor de start nog 2 boterhammen had gegeten, had ik bij de start alweer trek. En dan lukt het niet om voluit te gaan. Het verklaart ook waarom ik zaterdag zo makkelijk die 10 liep.

8 januari is er nog een halve marathon in de buurt. Misschien doe ik die wel, kijken of er toch wel iets snels in zit. Als ik zin heb. En anders een lange duurloop.

Nu morgen rust en woensdagavond pas weer lopen.

1 opmerking:

  1. Dat is idd zo.
    Wel diep gegaan maar wrsch net niet genoeg energie, hierdoor is er ook niets 'stuk gegaan' en was je toch snel hersteld.

    BeantwoordenVerwijderen