donderdag 21 april 2011

spierpijn

Ondanks dat ik toch niet heel snel heb gelopen in Stadskanaal, 1.36 is voor mij een halve-marathontijd, dit was 20 km, heb ik toch flink spierpijn gehad. Ik had er woensdag nog last van. De training ging echter gewoon goed, alleen gelopen met zware en beetje pijnlijke benen. Eerst 12 keer 1 minuut, lekker hard, toen 2 x 6 minuten op 4.27 minuut per km, ongeveer halve marathontempo dus. Deze voelden goed, en zwaar wegens de spierpijn. Maar toch vrij makkelijk gelopen, niet te snel.

Dan zal de tegenvallende tijd van zondag wel te wijten zijn geweest aan de temperatuur, of misschien omdat ik zaterdag de hele dag gestaan en gesjouwd heb op de rommelmarkt van mijn werk. Dat laatste zal ook wel invloed hebben. En laat naar bed op vrijdag, heel vroeg op zaterdag, ik was 's middags behoorlijk afgedraaid. Vrijdag namelijk naar "slagerij van Kampen" geweest: die kunnen fantastisch trommelen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten