donderdag 7 april 2011

zaterdag een halve

Gisterenavond ging het zo goed. Ik liep met kracht en het voelde vederlicht allemaal. Zo wil je eigenlijk altijd lopen. Gezocht naar een halve marathon en die vond ik in Groningen nog wel, zaterdag. Kijken hoe het gaat. Ik ga niet vantevoren tegen mezelf zeggen dat het keihard moet, want dat resulteerde meestal in een veel te snelle start en vervolgens een matige tijd.

Dus zeg ik tegen mezelf dat ik vooral lekker ga lopen, het is een test om te kijken wat erin zit. Lekker starten en de laatste ronde mag dan wat sneller. Het zijn drie ronden van 7 km. En mijn horloge meenemen om te kijken of er op het laatst een pr in zit, want dan kan ik misschien net nog een tandje harder.

Wie weet,
Nu niet gaan zenuwen, ontspannen blijven.
(Terwijl ik dit typ voel ik de spanning al opkomen. Niet doen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten