zondag 27 mei 2012

even kort...

...want ik heb eigenlijk geen tijd. De hele middag in de tuin met SPSS bezig geweest. Heel moeilijk om het programma te laten doen wat ik wil, maar het lijkt toch te lukken... Hoera! (Voor niet-ingewijden: SPSS is een statistiekprogramma waarmee ik mijn analyses doe voor mijn afstudeerscriptie.)

Vanmorgen natuurlijk wel gelopen, met de loopgroep mee. Ondanks de warmte werd het mijn beste training sinds december. Nergens last van, gewoon keilekker en keihard gelopen. Kom ik nu in vorm? Na zo weinig training?

Ik overweeg haast om bij de run van Roden als eerste op de estafette te starten en dan door te lopen om een 10 km tijd neer te zetten....

1 opmerking:

  1. ja dat kan, in vorm komen na weinig training.. het is soms meer het juiste ritme te pakken hebben dan heel harde trainingen doen. En natuurlijk heb je alles mooi bijgehouden met fietsen en bergklimmen en zo.
    En soms niet verklaarbaar, je komt in vorm omdat je in vorm komt, het is zoals het is.

    BeantwoordenVerwijderen