donderdag 25 oktober 2012

De energie komt langzaam terug

Na drie dagen van niet veel meer dan eten en slapen, ging het vandaag weer wat beter. De afgelopen drie dagen zakte ik om een uur of een uitgeblust neer in de stoel, maar vandaag was dit niet nodig en heb ik 's middags wat om het huis kunnen rommelen. De enorme trek in eten wordt ook langzamerhand wat minder.

Maandagmiddag was het mooi weer en besloot ik een uurtje heel langzaam te fietsen. Dat lukte maar nauwelijks, door de spierpijn kon ik niet veel kracht zetten bij het trappen en ik was veel te moe om te fietsen eigenlijk. Eenmaal thuis was ik afgepeigerd en deed ik verder niks meer.

Gisteren heel even met de loopgroep meegedaan. Eigenlijk alleen het voorprogramma, waarbij ik alle krachtoefeningen niet deed. Bij het inlopen had ik nog best last van de spierpijn, zelfs heel langzaam lopen ging maar net. Dus toen de minutenloopjes begonnen ben ik weer naar huis gegaan.

De spierpijn wordt nu ook minder, ik kan nu weer vlot en normaal de trap aflopen, niet als een oude vrouw, met steeds twee voeten op elke tree en goed vasthoudend aan de leuning. De spierpijn is nog niet helemaal weg, maar gelukkig wel stukken minder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten