donderdag 17 januari 2013

In vorm (lijkt het)

Na de niet uitgekomen hoge verwachtingen in  Blijham durf ik niet meer hardop te beweren dat ik in vorm ben. Dat schept alleen maar verwachtingen, vooral bij mezelf, die dan niet uitkomen.

Maar goed gaat het wel. Ik voel de energie door mijn lijf stromen. Ik ben zooo aan het genieten van mijn mooie wedstrijd in Egmond, daardoor stroomt de energie nog harder. Ik was dinsdag niet te houden. Ik heb bijna 1 1/2 uur gelopen, wilde steeds hard, maar ik heb mezelf afgeremd en alleen sommige korte stukken hard gelopen. Dag ging allemaal moeiteloos.

Ook woensdag met de loopgroep, een testloop van 3 km ging ook lekker snel, in 13.08 of zo. Dus 4.17 per km en goed vol te houden. Ooit liep ik 10 km op dit tempo. Dat zit er nog niet in, maar in elk geval lukt dit en daar word ik erg blij van.

Over drie weken loop ik in Apeldoorn de 27,6. Nu proberen de vorm vast te houden. Hoe moet dat eigenlijk?

Zaterdag staat 20 km gepland van de trainingslopen Road to Rotterdam, in Groningen. Ik ben daar voor het eerst voorloper. Ook weer leuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten