donderdag 26 september 2013

105 km en toen geen zin meer

Na zondag deed ik maandag nog een kort loopje van 8 km. Daarmee kwam mijn totaal van de hele week op 105 km. Een evenaring van mijn weekpr van vorig jaar.

Dinsdag hoefde ik niet hard te lopen, maar liep ik zacht: eindelijk weer eens met mijn man een stukje Pieterpad afgelegd. Hier waren we vorig jaar aan begonnen met het idee regelmatig samen te wandelen. We begonnen in september 2012 voortvarend, maar liepen vandaag dus de tweede etappe.....

Woensdag had ik een hele drukke dag, de hele dag lesgeven, dat is vermoeiend. 's Avonds had ik he-le-maal geen zin om te gaan hollen. Toch gegaan (je krijgt altijd spijt, enz..), maar het werd niet beter. Ik heb de 4000 meter nog redelijk snel volbracht, maar de minuutjes die erna kwamen  heb ik zeer relaxed of eigenlijk niet gedaan.

Verder wordt hier in huis nu iedereen om de beurt ziek. Dat was vorig jaar om deze tijd ook zo. Toen werd ik 10 dagen voor de marathon zelf ziek. Hopelijk gaat het nu anders.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten