woensdag 8 september 2010

fijne training

Zo zie je maar wat een paar (relatieve) rustdagen teweeg kunnen brengen. Heel fijn getraind, alles liep heel soepel en snel. 5km in 21.30 met groot gemak gelopen. Dat is ongeveer mijn pr-tempo op de 10 km. En dat terwijl ik juist deze week mijn pr-schoenen heb weggegooid. Ik loop nu op nieuwe Brooks: voor mij superschoenen.
Maar het ligt niet aan de schoenen natuurlijk, ik ben blijkbaar voldoende hersteld van de uitputtende 36 km en nu kan ik in de training weer een stapje verder gaan. Dit geeft een heel fijn gevoel, zo wil ik het hebben!

Morgen of vrijdag nog een 20 km, en dan zaterdag de Run van Winschoten, ik loop daar 2 keer 10 km en nog wat in- en uitlopen, dus totaal een kleine 30. Het gaat goed.

Voor mensen die wilden reageren maar bij wie het niet lukte: ik heb de instellingen wat veranderd, nu lukt het denk ik wel.

1 opmerking: