vrijdag 17 september 2010

verkouden.....

Gisteren nog heel lekker ruim 1 1/2 uur gefietst. Heel rustig aan, over weggetjes waar ik nog nooit geweest was. Wat is Drenthe een mooi provincie!
Ik voelde me prima, het weer was aardig. Alleen 's middags begon mijn neus te lopen en nu zit ik hier, rillerig, hoofdpijn, keelpijn, zakdoeken onder handbereik: snipverkouden!!!!! Daar gaat mijn mooie duurblok van de komende dagen en mijn 36 km van vandaag. Baal baal baal.
Lichtelijk in paniek met de trainer gemaild: het kan nog goedkomen, eerst opknappen, niet teveel lopen en dan in de loop van volgende week een duurblok plannen. Maar zien hoe het afloopt.

En ach: dit soort onvoorziene dingen horen ook wel bij de marathontraining. Het gaat altijd anders dan gepland. "Je moet het zien als een soort avontuur," heb ik trainerpaul weleens horen zeggen.

Maar leuk is het nu niet, zo kort voor de marathon. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten