donderdag 2 september 2010

voorstelblog

Voor het eerst dat ik een blog start, benieuwd hoe het gaat en wie het leest.....
Ik ben Evelien, woon in Noord Nederland en ben nu ongeveer 6 jaar aan het hardlopen. Momenteel train ik voor de marathon in Eindhoven, op 10 oktober. Dat wordt mijn tweede marathon, de eerste liep ik in maart dit jaar in Diever, in 3.39. Deze marathon heb ik heel ontspannen en mooi gelopen in een heel vlak tempo. Ik streef ernaar dit weer te doen en liefst ietsje sneller.
Voordat ik met een marathon begon heb ik vele 10 km en halve marathons gelopen, hier in de omgeving. Ik train bij een loopgroep van een atletiekvereniging.
11 september doen we mee aan de run van Winschoten, een estafette van steeds 10 km.

Naast het hollen, geef ik 2 dagen les op een basisschool en studeer ik onderwijskunde.
Ik moet de mogelijkheden van deze blogsite nog ontdekken, dat zal gaandeweg wel gaan gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten