maandag 6 december 2010

heel veel geschaatst

Want het ging zoooo lekker. Het vele schaatsen van vorig jaar zit zeker nog in mijn systeem want ik ging zo makkelijk door de bochten. Dat lukte nu zelfs met twee handen op de rug, en dat kon ik vorig jaar nog niet, net als langdurig rechte stukken met twee handen op de rug.
In totaal de afgelopen dagen ruim 5 uur geschaatst. Gevolg was dat ik gisteren bij de loopgroep heel erg moe was. Ik was blij dat we besloten tot een rustige duurloop van een km of 10, want snelle stukken, dat was me niet gelukt en dat wilde ik ook niet.

Vandaag rust, nou, ik denk vanmiddag/vanavond nog even rustig te lopen, of anders morgenavond. Want dinsdag werk ik de hele dag en dan komt er van lopen niet veel.
Nu lekker genieten van mijn sintkadoos: wijn, lekkere kaas en olijven, mmmmm. (dat is natuurlijk meer voor 's avonds, vanmorgen neem ik maar de pepernoten, taai en chocoladeletter).

O ja, en straks de schaatsen naar de slijper brengen, want ze zijn behoorlijk bot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten