woensdag 29 december 2010

rustig aan

Lekker hoor, even een weekje wat minder doen ivm de oudejaarsloop in Blijham. Als ie tenminste doorgaat, want er ligt waarschijnlijk (veel) sneeuw op het parcours. Ik dwing mezelf ertoe om niet op een dag te gaan schaatsen én lopen, maar het een of het ander te doen.
Ik merk dan dat dit me aanvankelijk moeite kost, maar dat ik het na een paar dagen (nu dus) ook heel lekker vind, en dat ik dan pas voel hoe moe ik eigenlijk ben van de afgelopen weken. Het schaatsen ging gisteren dan ook niet soepel, ondanks het mooie ijs. De ijsvereniging onderhoudt de baan prima, er zijn scheuren gerepareerd en alle bobbels zijn van het ijs afgeschaatst, zodat de baan behoorlijk glad weer is. Natuurlijk geen kunstijs, maar dat hoef ik ook niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten