vrijdag 24 december 2010

sneeuwduinen

Vanmorgen een duurloop gedaan, van, ik denk 18 a 20 km. Heel langzaam, want ik ben te moe om nog vlot te kunnen lopen. Ik heb heerlijk over schelpenpaden gelopen, hoewel er geen schelp te zien was, alles lag onder de sneeuw. Maar heel goed te belopen. Af en toe een wandelpauze, volgens de nieuwe inzichten van trainerpaul ook toegestaan. Maar dit waren gedwongen wandelpauzes: op sommige stukjes was de sneeuw opgewaaid tot een ruggetje tot over mijn enkels. Te hoog om te rennen, dus even doorheen "waden". Ahum.

Maar ik ben wel erg moe. Toch wil ik vanmiddag/vanavond nog even schaatsen. Morgen kan ik niet lopen of schaatsen, want dan zit ik een paar uur in de auto op weg naar familie en verder zit ik ook zo'n beetje de hele dag. Komt nu wel goed uit. Misschien tweede kerstdag 's middags nog even een ommetje hollen of even schaatsen. Ik denk het laatste.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten