vrijdag 18 februari 2011

toch wel een beetje moe

Want ik ging wel erg hard over de baan. Het ging snel en dat kostte moeite, maar het lukte wel. En het voelde ook wel weer goed, ik had veel energie en kracht. Dat was woensdag.
Donderdag op de fiets naar Groningen. Had ik ineens op de weg erheen de wind tegen. Meestal heb ik juist de wind in de rug, maar er staat ineens een oostenwind. Gevolg was dat ik hard moest trappen om op tijd op mijn afspraak te zijn. Gelukkig was de terugweg toen een makkie.

Vandaag dacht ik een rondje van 3 kwartier te maken, maar na 10 minuten voelde ik al dat dit een slecht idee was. Dus rondje ingekort tot een half uur en dat was lang zat.
IK had nog een stoer plan om morgen eerst naar Groningen te fietsen, dan 30 km te lopen en dan weer terug te fietsen, maar daar zie ik dus maar vanaf. Te moe, al genoeg gedaan deze dagen. Ik ga er gewoon met de auto heen en weer terug.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten