zondag 20 februari 2011

super 30

Gisteren eerst wel wat twijfels na het tegenvallende half uur van vrijdag. Zou het wel gaan, zal ik wel in het 5.30-groepje gaan of toch beter in het 6-minutengroepje, wel of niet op de fiets erheen.

Uiteindelijk ben ik maar gewoon met de auto naar Groningen Atletiek gereden, en heb me aangesloten bij de 5.30-groep. Hier liep ik andere jaren ook in en dat ging prima, en 6 minuten per km vond ik drie weken geleden eigenlijk net iets te langzaam om lekker te lopen. En als het met toch te snel werd, dan kon ik me altijd nog terug laten vallen naar de 6-minutengroep.

Maar het ging dus heel fijn. De eerste 5 km nog wat stroef, maar daarna begon alles blijkbaar te draaien en heb ik heerlijk gelopen. Om me heen werd het gepraat minder en minder, en begon men te klagen over pijntjes en zo, maar ik (enige vrouw in de groep, hahaha) had nergens last van (nou, ik voelde heus ook wel wat vermoeidheid, maar dat laat ik natuurlijk niet merken aan al die mannen, hihihi, zo ben ik dan ook wel weer.) Na afloop wat gekletst met anderen, opgeschept over mijn al gelopen marathon in Apeldoorn (niet echt helemaal verteld hoe zwaar ik dat vond...). Hahaha leuk om de reacties van sommige mannen te zien....

Dus het was een heel leuke dag. Nu zometeen naar de loopgroep, rustig aan een beetje meehobbelen, want ik voel ze wel hoor, die 30 kilometers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten