dinsdag 22 februari 2011

met tegenzin

Vandaag stond 80 minuten op mijn schema. Kon ik mij gisteren nog drukken omdat het zo koud was, dat kun je geen twee dagen achter elkaar doen, natuurlijk, dus vandaag moest ik wel lopen. Alleen al omdat anders het schema helemaal in de soep loopt natuurlijk..
(Trouwe lezers en bekenden snappen al dat dit niet waar is, als ik het nodig vind, dan lap ik alle schema's aan mijn laars)

Maar het eerste kwartier ging niet lekker. Ik liep te hard, hf 145 en hoger, ik was moe, de benen waren nog stroef. Van de toch redelijk op tempo gelopen 30 km van zaterdag zeker. Maar toen ging het beter en liep ik een heerlijk uur, hf 142 en lager, prima en genieten.

En ineens was dat over. Ik kreeg ook trek, had natuurlijk geen reep of iets bij me en ik had er helemaal geen zin meer in. Dat geloop ook altijd. Het ging niet lekker, ik wou gewoon nu al thuis zijn. Maar ja, ik ben natuurlijk gewoon doorgelopen, want je moet toch naar huis, steeds in mezelf mopperend omdat het rondje 100 minuten werd, dus nog 20 minuten te lang ook, omdat ik de afstand verkeerd had ingeschat. Hf liep op naar 150 omdat ik sneller ging lopen om eerder thuis te zijn.

Daar lekker geluncht met soep, en toen op de bank een dutje van een uur gedaan. Verder de hele dag niks meer. Uitrusten, studeren en lezen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten