donderdag 24 februari 2011

30 !!!! keer 1 minuut

Toen ik las dat we dit gingen doen, dacht ik dat het onmogelijk was. Het leek me heel zwaar. Maar je kan het natuurlijk minder zwaar maken door minder snel te lopen. En het ging goed. Ik had na een keer of 5 een goed tempo te pakken en kon met gemak tot 30 doorgaan. Ik werd eigenlijk helemaal niet zo moe, terwijl het tempo best aardig hoog was. Het verbaasde mezelf.

Vandaag even 30 minuten heel rustig gelopen. Veel meer kon ook niet, het ging best stroef na de 30 minuten van gisteren. Logisch en niet erg.

Morgen 40 minuten, ook met tempo's erin en dan zaterdag rust. Zondag staat 36 km op het programma. Voorlopig de laatste lange loop voor de marathon...... Jammer eigenlijk wel. Maar het is aan de andere kant ook fijn om weer wat tijd over te hebben. Die moet dan besteed worden aan studie, want dat wordt vanaf april heel erg druk, omdat ik dan ineens 4 vakken tegelijk heb. Tot nu toe het hele jaar nog maar 2 vakken gedaan. Beetje ongelijk verdeeld dus.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten