donderdag 10 maart 2011

gevlogen?

Zoals elke woensdag weer een clubtraining. Ik hoefde er van mezelf niet heen te lopen, want man was weg en dan zitten de kinderen nog langer alleen. Dus lekker op de fiets. Na het warmlopen eerst 20 minuten vlot. Dat ging al lekker. Niet te snel, gewoon lekker snel gelopen.

Hierna deden we 15 x 30 s met 1 minuut pauze. Deze gingen helemaal super! Misschien kwam het door de rugwind, maar het voelde bijna alsof ik vloog. Ik voelde kracht, energie en kon gewoon heel snel. Het was geweldig! Bijna jammer dat de trainer ons afremde, hij vond het te hard gaan, en ik heb er braaf naar geluisterd. Maar eerlijk gezegd ging het na een keer of 6 ook wel wat moeizamer.

Ik was weer helemaal uitgerust. Helaas ging ik gisteren wel laat naar bed, en ben ik nu weer moe, vooral ook van ingespannen leren en studeren. Straks maar ter ontspanning op de fiets naar Groningen, de terugweg wordt een krachttraining, want harde wind tegen. Het is de laatste week dat dit nog mag/moet. Volgende week is vooral veel rusten. Dat is fijn, maar ook jammer want ik geniet van het steeds fitter worden en steeds meer aankunnen. Ach, op naar het volgende doel, na Rome. Wat dat is weet ik nog niet, komt vanzelf.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten