donderdag 3 maart 2011

rust

Want ik ben heel moe. Vooral van mijn werk. Dinsdag 10 uur aan een stuk door gewerkt, nauwelijks pauze gehad, en woensdag van de ene afspraak naar de andere gevlogen. Ook twee dagen niet gelopen en dat merk ik: zwaar hoofd, en heel moe.
Heerlijk om woensdagavond met de loopgroep weer even te hollen. Ik deed rustig aan, want ik had helemaal geen zin in heel moe worden, bovendien had ik al heel veel gedaan en ga ik komend weekend ook weer heel veel doen. Maar het liep toch heel makkelijk allemaal. Fijn ontspannen.
Morgen heerlijk uitrusten op het trainingsweekend. Lekker veel fietsen en lopen, en weinig andere dingen aan mijn hoofd. Ik heb er zin in, en ik heb nog meer zin om naar Rome te gaan: nog maar iets meer dan 2 weken!!
Zorgen voor voldoende mentale ontspanning in de weekeinden, want de dins- en woensdagen blijven voorlopig zo druk...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten