zaterdag 30 april 2011

een goed besluit

Nadat ik had bedacht dat ik het maar eens even een tijdje wat rustiger aan moest doen, werd ik nog moeier. Dus dan zal het wel een goed besluit geweest zijn. Ik voel me al een paar weken minder fit: veel hoofdpijn, duizelig en misselijk af en toe en het lopen ging regelmatig heel erg zwaar, verre van gemakkelijk. Deze week dus weining gedaan. Alleen woensdag rustig met de loopgroep meegedaan, dat ging best lekker, donderdag rustig naar Groningen gefietst, ook prima. Vrijdag niks gedaan, echt niks, alleen lekker buiten gezeten met mijn zus en even gewandeld met haar baby. Ik denk dat ik vanavond nog even een stukje ga lopen, maar ja, ik kan het ook morgen doen, natuurlijk.

Het bevalt goed, deze rust. Er blijft lekker veel tijd over voor andere dingen. Wel jammer dat ik vandaag niet de halve marathon heb gelopen die ik in mijn hoofd had, maar ja, als ik dat wel had gedaan, had ie toch niet lekker gegaan, dus laat maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten