zondag 1 mei 2011

als vanouds

Gisteren kwam niks meer van lopen. Ik zat lekker op de bank, we besloten een film te gaan kijken en ik heb het lopen maar laten zitten.

Dus moest ik vandaag wel lopen. En het werd een heel mooi stuk. Toen ik wegging zei ik nog dat ik of na een uur of na twee uur weer thuis zou zijn, afhankelijk van hoe het ging. Vorige week zaterdag was het nog bagger, maar vandaag ging het prima.
Ik begon heel rustig, hartslag tussen de 140 en 145, niet te snel, gewoon lekker. En dat kon ik 1 1/2 uur prima volhouden. Ik werd niet moe, genoot van het mooie weer, niet te warm, van de natuur, die zo snel is veranderd deze maand door het warme weer. Bomen groen, bloemen overal, koeien in de verte, wat was het prachtig allemaal!

Na 1 1/2 uur heb ik versneld en met een oplopende hartslag tot 160 kwam ik na bijna twee uur weer thuis aan. Heerlijk gelopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten