woensdag 4 mei 2011

weet geen goeie titel

Gisteren toch nog maar even wat gelopen. Het werden 10  km met daarin 2 keer 15 minuten op halvemarathontempo (hf tussen 160 en 165). De eerste 15 min gingen nog wat stroef, niet echt fijn, maar na een  minuut of 7 weer rustig gelopen te hebben gingen de tweede 15 eigenlijk heel lekker. Genoten van alle bomen en planten die weer groen zijn en van het feit dat ik daar zo lekker liep.

Wel last van rechter achillespees (als die het is). Ik heb namelijk geen pijn als ik mijn tenen richting onderbeen beweeg, maar juist als ik ze ervanaf beweeg. Dus na de afzet, als mijn voet door de lucht zweeft, voel ik een pijn op de plek van de achilles, of iets dieper. Moeilijk te zeggen. Beetje mee uitkijken maar. Het wordt niet erger na het lopen. Ik heb er al een tijdje last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten