maandag 16 mei 2011

de training weer hervat

Want ik denk dat ik de oorzaak voor de zere enkel misschien wel weet: te lang doorgelopen op oude schoenen. Dom dat ik daar na 6 jaar lopen niet meteen aan denk....
Gisteren nog even lekker een uurtje gefietst, niet te snel, meer om even lekker buiten te zijn dan om echt te trainen. Zonet heerlijk gelopen, 10 km, met daarin eerst 10 minuten en toen 20 minuten op halvemarathontempo. En dat ging zo lekker. Ik had eigenlijk eerst niet zo'n zin om de weg op te gaan, het regende, maar achteraf was ik heel blij, zo fijn ging het.
De vermoeidheid, duizeligheid, is ook een stuk minder, mijn lijf komt weer terug in de oude toestand. Ik besloot meteen om dan toch maar weer te gaan trainen voor die halve marathon in juni. Ik heb er zin in, het voelt ineens weer goed.

Kijken of er voor de Run  van Roden nog ergens in de buurt een halve is die ik kan doen om in het ritme te komen. Ja, op 2 juni, maar dan is mijn man jarig. Ik denk dat ik dan thuis blijf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten