vrijdag 20 mei 2011

spierpijn

De bovenbenen doen pijn, na de training van woensdag. Nou jaaaa, zo erg en hard was het nou ook weer niet, dacht ik. Is mijn lijf dan nog steeds niet helemaal hersteld na de marathons van begin dit jaar? Ik weet het niet. Ik was vandaag weer erg moe, heb nog wel hardgelopen, vanochtend om 8 uur al, rustig aan vanwege de spierpijn en het ging ook moeizaam. Op het eind niet, toen liep ik lekker.
De rest van de dag druk geweest met van alles en nog wat, en 's middags was ik weer duizelig, raar en moe, heel moe. Uitrusten dus maar, want er komen hele drukke weken. Veel colleges, drie verjaardagen hier thuis en ook nog een paar van familie en tussendoor erg veel lezen en studeren. Dus rust pakken waar het kan. Want het voelt nog steeds zwaar allemaal. (Maar het gaat wel beter dan een paar weken geleden.)

1 opmerking:

  1. hmm...
    Ik denk de combi van uitvalpassen en snelle 30 secondes, dat kan wat spierpijn veroorzaken. En spierpijn vindt de trainer leuker dan pijn aan achilles oid!

    BeantwoordenVerwijderen