zondag 5 juni 2011

wat nu???

Toen ik vanmorgen toch maar naar de loopgroep was gegaan om rustig mee te trainen zei de trainer tegen mij dat het misschien beter was om twee weken te fietsen, vanwege de enkelpijn. Ik schrok hiervan, ik had zelf ook al mijn twijfels of ik wel of  niet zou gaan lopen en wat te doen, maar als hij dit dan zegt....

Het lopen ging redelijk. Ik had wel een zere enkel, nu weer op een andere plek dan anders. Ik heb het rustig aan gedaan, maar heb toch nog redelijk snelle stukken gelopen. Na verloop van tijd ging het wel beter en nu, 's middags voel ik minder pijn dan gisteren overdag. Nog wel veel stijfheid. Van fysio Wim moest ik mijn enkel voorzichtig losdraaien, dus dat doe ik dan maar. Het helpt nog niet.

Ik denk dat ik beter rust kan nemen, niet lopen over twee weken. Geen leuk besluit, misschien valt het uiteindelijk mee??? Ik hoop dat er binnenkort iets "knakt", waardoor alle pijn ineens over is. Maar dat zal wel niet gebeuren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten