donderdag 2 februari 2012

geschaatst!!!!

Wat een prachtig mooi ijs! Een lekker zonnetje! Wat voelen de schaatsen weer lekker! De gezelligheid op de ijsbaan! Wat kon ik het nog goed!

Het was heerlijk om even te schaatsen. Ik had mijn voet getapet en die voet gaf geen krimp. Nergens last van. Toch durfde ik niet langer dan 10 minuten te schaatsen, in mijn hoofd zit nog de fatale 6 keer 2 minuten van een paar weken geleden. Die gingen ook prima, tot de volgende dag....

Maar tot nu toe geen last, ik voel alleen de tape trekken. Misschien helpt die tape ook wel bij het lopen, denk ik nu. Dat merk ik dan later wel, ik stop nu voorlopig met die kleine stukjes lopen, ik ga nu kleine (ik hoop iets grotere) rondjes schaatsen!!! Please please please laat de voet zich goed houden.

HOERA!!!! HET KAN WEER!!!!!

Ik word hier zooooo blij van!!! Mijn humeur is stukken beter, schaatsen is zo fijn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten