donderdag 22 maart 2012

goede training

Eerst twijfelde ik, want mijn voet deed toch best nog steeds pijn. Maar omdat de sportarts gezegd had dat ik niks stuk kon maken door toch te trainen, ben ik maar gegaan. Als het pijn ging doen, kon ik gewoon stoppen en naar huis gaan.

Het ging heel goed. Ik heb de oefeningen niet meegedaan. Skippings, triplings, hoe heten al die dingen, ik heb het allemaal overgeslagen. Vervolgens kon ik de hele training meelopen. Alleen aan het eind voelde ik heel lichtjes iets, maar nu, de volgende dag is alles goed.

De 1,2,3,4,5 minuten die vlot moesten heb ik allemaal langzaam gedaan. En het ging!! Inclusief in- en uitlopen heb ik al veel meer minuten hardgelopen dan eerder!!! Hoera!!

Vandaag maar even rust, (alleen fietsen) je moet niet overdrijven, en wat zal ik dan vrijdag (of zaterdag) doen? Ik dacht 4 keer 5 minuten, maar dat lijkt me nu een beetje weinig. Een stukje van 8 (of 10?) minuten? Gewoon proberen, denk ik. Misschien wil mijn dochter wel met me mee lopen, dat zou leuk zijn.

Joepie!! Het gaat eigenlijk heel snel beter, nu!!

1 opmerking:

  1. Ok mooie verbetering!
    Er zal vast nog wel weer terugslagje komen, maar 10 minuten rustig, waarom niet. Als bij problemen maar stopt...

    BeantwoordenVerwijderen