woensdag 14 maart 2012

met de loopgroep meegedaan!

Nadat het vorige week heel goed was gegaan, maar weer naar de loopgroep. Nog wel de beginnersgroep, maar dat maakt me niet eens zoveel uit, ik ben al zoooo blij dat ik weer iets kan lopen!!

Het ging goed. Wel voelde ik na het inlopen, de oefeningen en 6 keer 80 meter een klein beetje pijn. Ik heb een paar rondjes niet meegelopen en toen weer zachtholled terug naar waar de fiets stond. Dat voelde ik ook. Morgen maar afwachten. Het is goed geweest dat ik me heb ingehouden.

Verder viel op dat ik een hoop snelheid heb verloren. Ik liep expres achteraan als de opdracht was snel te lopen. Maar ik vond mezelf toch best aardig snel gaan, en die beginners liepen een heel stuk harder.... Nou ja, niet druk om maken, de snelheid komt vanzelf weer.

Op de terugweg genoot ik echt van het uurtje lopen in de avond. Dat heb ik toch wel erg gemist.. Fijn dat het weer (een beetje) gaat!

1 opmerking: