zondag 13 mei 2012

Puf en hijg

Zo makkelijk als het woensdag ging, zo zwaar vond ik het nu. Een rondje op het parcours van de Run van Roden op halvemarathontempo ging nog net, maar ik moest er niet aan denken om er zes te doen. Maar goed, ik had dan ook nauwelijks getraind, de afgelopen maand.

Omdat ik vrijdag en zaterdag nogal veel gelopen had op mijn shape-up-schoenen (dat zijn van die schoenen met een bolle zool, waar je heel lekker op kunt lopen, maar wat wel je voetspieren belast), begon ik de training vanmorgen met pijn. Maar hoera, de pijn werd onder het lopen minder, is niet helemaal weggeweest, maar ik kon toch gewoon doorlopen. Ik denk dan maar aan Corsica, waar ik ook met pijn gewoon ben doorgelopen, en dat ging uiteindelijk ook, dus geef ik maar net te snel toe aan de pijn.

Ik begin er ook meer en meer van overtuigd te raken dat de voetpijn te maken heeft met een spier. Maar ik snap niet dat noch de huisarts, noch de sportarts het daar over gehad heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten