zondag 24 juni 2012

regen, regen en nog eens regen

Een training in de regen. Dan moet ik altijd een extra drempel over, maar als ik eenmaal loop en nat ben, dan vind ik het niet erg meer. Zelfs wel een beetje leuk: door plassen stampen en onder de modder thuiskomen.

Op het programma: 10 keer 2 minuten, 1 minuut rust. Heel erg fijn gedaan, verbazend na mijn 18 km van gisteren dat ik met redelijk gemak 14 a 15 km per uur steeds liep.

Zojuist ook mijn tijd van de estafette-run van roden doorgekregen: 15.49. Niet zo heel snel, maar dat wist ik al. Toch lekker in de 15 minuten, haha. Want vlak voor de start vroeg een andere estafetteloper in het startvak wat voor tijd ik zou lopen, maar hij geloofde mij niet toen ik 15 minuten antwoordde. Hij startte 2 minuten voor mij, maar ik heb hem mooi wel ingehaald, en ik zag dat hij er ruim 18 minuten over had gedaan. Hihi. Van zulke dingen geniet ik wel....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten