zaterdag 23 juni 2012

pittige loop

Vrijdag kwam van lopen niks meer. Ik was moe en heel hard en lekker bezig met mijn scriptie, het kwam er gewoon niet van om te gaan lopen. Ik vond het beter om een rustdag te nemen.

Maar dan moet er een dag later, vandaag dus, wel gelopen worden, natuurlijk. Zeker als ik in het najaar een marathon wil doen en ook voor een snelle halve, kan het geen kwaad om wat kilometers te maken. Dus maar meteen 's morgens de deur uit gegaan voor een loop van 1 1/2 uur. Dat zou dan ongeveer 15 km zijn, leek mij.

Het ging lekker. Ik liep niet te langzaam, niet te snel, ongeveer marathontempo (ietsje langzamer misschien, bleek zonet). Alles ging prima en fijn, wel wat last van een zeurende spier en aan het eind een beetje moe, maar verder niks.

Zonet even gekeken hoeveel km het nou was: bijna 18! In iets meer dan 1,5 uur gelopen, dat maakt me zeer tevreden! Goed gedaan.

Onder douche wel weer wat last van de voet, hij was ook weer iets dik, maar ach, geen aandacht aan besteed. Op Corsica was dit alles veel erger en is het helemaal goed gegaan, dat zal nu ook wel weer. Nu voelt het alweer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten