woensdag 20 juni 2012

blessure is over?

Eigenlijk kan ik niet meer van een blessure spreken. Gisteren heb ik 28,5 km hardgelopen. Onderweg m'n voet nog wel gevoeld, maar vandaag: nergens meer last van. In de trainingen gaan de snelle stukken ook zonder veel problemen. Ik voel nog wel regelmatig pijn, maar daar hoef ik me dus niks van aan te trekken. Ik kan gewoon doorlopen, zonder consequenties. Dus dan heet het dat de blessure over is.

Dus... ga ik me maar richten op een marathon. Eindhoven of Amsterdam, wat zal het worden...

Of... zal ik eerst weer eens een snelle halve proberen. Weer eens een mooie 1.36 lopen. Dat is al heel lang geleden... En dan daarna doorgaan voor de marathon?

1 opmerking:

  1. waahhh! alweer 28 km, verrassend!
    Mooi dat het zich zo goed ontwikkelt.... afkloppen

    BeantwoordenVerwijderen