donderdag 21 juni 2012

snelheid

Na de 28 van maandag, die trouwens verbazend makkelijk gingen - ik had in de laatste 5 km zomaar nog twee snellere stukken ingepast, op halve marathontempo - had ik dinsdag wel spierpijn in buik en liezen.  Maar dit was woensdag eigenlijk al over. De loopgroeptraining heb ik eens een keer overgeslagen, want ik ben al zo veel avonden weg, maar er moest natuurlijk wel gelopen worden. Min of meer heb ik in de tussentijd besloten om eerst wat snelle halves te gaan lopen, dus dan moet er op snelheid getraind gaan worden. Daarom (zelf bedacht) 4 keer 6 minuten snel in een loopje van totaal km of 11.

Ze gingen moeizaam, de eerste vooral. De 28 kms zaten nog in de benen. Maar ik heb het toch gedaan, dan maar in een ietsje minder hoog tempo.

Vandaag moest ik weer op de fiets naar Groningen. Ik had verwacht dat ik mijn benen nog wel zou voelen, maar nee, tot mijn verbazing ging het fietsen heel prima. Morgen weer lopen, ik weet nog niet wat ik dan zal doen. Tijd om een schema te vragen aan de trainer!

O ja, niks gevoeld aan de voet, nergens last van.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten