zondag 2 september 2012

lange, lange duurloop

Het werd iets langer dan gepland. Uiteindelijk was ik ruim 3 1/2 uur onderweg, waarvan 2 x 5 minuten een eet- en drinkpauze. Dus dat zullen wel 35 km geweest zijn.

Het ging goed. Het eerste uur moeizaam, maar ik heb heel langzaam gelopen, hartslag steeds rond de 138. Het tweede uur ging beter, nog steeds met de hartslag rond 138. Het derde uur ging ook best goed, al werd ik toen wel moe, natuurlijk. Nu liep mijn hartslag ook op naar 145 soms. Ik liep nu ook sneller, vandaar. Het laatste half uur heb ik mezelf steeds moed ingepraat en daardoor ging dat ook nog best. Ik ging steeds sneller lopen, op het eind was mijn hartslag 155. Prima dus.

Een nadeel: last van m'n voet. Even kijken morgen en overmorgen hoe het daar verder mee gaat. En anders een keer fietsen ipv lopen. Oppassen geblazen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten