zaterdag 1 september 2012

egel gered

Gisteren had ik bedacht om 10 km te lopen vandaag. Maar ik had helemaal geen zin. Na dralen en uitstellen dan toch maar de hardloopschoenen aangetrokken en 8,5 km gelopen. Over een stuk weg dat ik toch zeker wel 10.000 keer had gelopen. Het was saai en ik liep heel erg langzaam dus het duurde ook lang.

Onderweg zag ik een egel de weg oplopen. Ik tikte hem aan met mijn voet. Hij rook er even tegenaan en draaide zich toen om en liep op een holletje weer terug de berm in. Nou maar hopen dat hij niet weer terug die weg op gaat lopen...

Morgen een 30-plusser. Heb ik ook geen zin in. Morgenvroeg maar meteen doen, over een nieuwe route, die ik eerst fietste. Straks alvast de flesjes vullen met water en sportdrank. Dan wordt het vast een fijn stuk lopen.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten