donderdag 30 augustus 2012

na twee dagen rust, er weer tegenaan!

Na twee rustdagen, begon ik toch te twijfelen of ik wel genoeg kilometers maakte. Daarom het plan gesmeed om woensdagmorgen in alle rust eerst 10 km te lopen en dan 's avonds naar de looptraining. Twee trainingen op een dag, in de vakantie kan dat.

De 10 km gingen heel erg rustig en makkelijk. Ik was niet meer moe. De looptraining ging ook heel prima. Ik liep lekker snel, kreeg alleen last van mijn bovenbeenspieren en om die iets tegemoet te komen heb ik de laatste 5 minuten iets langzamer gedaan dan de eerdere 3.

En vandaag nergens meer last van. Niet moe, geen spierpijn, lekker in de zon gezeten, nu het nog kan.

De volgende training zal een hele rustige 20 km zijn, te lopen op vrijdagmorgen om 6.00 uur. Erg vroeg, maar toch de beste oplossing gezien mijn andere bezigheden en de 30plusser die ik zondag wil lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten