zondag 26 augustus 2012

dikke 20

Zojuist deze route gelopen, 21 km in 1.45. Snel dus. Eigenlijk op marathontempo als ik een 3.30 wil lopen, en dat wil ik. Het ging goed, maar was wel pittig. Kan ik dit echt 42 km volhouden??? Dat moet ik nog maar zien, straks.

Ik voelde duidelijk dat de 85 km van de afgelopen week nog in de benen zaten. Het was zwaar, maar het ging, ik kon het volhouden.

Na de 21 km heb ik thuis wat gedronken en toen nog ruim 5 km erachteraan op een veel rustiger tempo gelopen. Zo kom ik aan ruim 26/bijna 27 km. En toen was ik heel erg moe. Ik werd zelfs even misselijk, maar dat ging na het eten gelukkig snel over.

Nu neem ik twee dagen rust. Die heb ik wel verdiend, vind ik.



1 opmerking:

  1. Is heel goede training!
    Qua intensiteit en omvang training zit je op het 3.30 spoor...

    BeantwoordenVerwijderen