zondag 11 november 2012

Heerlijke ochtend

Het weer was prachtig: zon en niet koud. Ik besloot om gewoon te gaan lopen naar Norg. Ik zou dan wel zien hoe het ging.
Omdat ik iets te laat wakker werd, moest ik me haasten en was ik wat laat weg. Dus ik kon niet rustig lopen, maar moest wel een wat hoger tempo kiezen. Maar geen probleem dat ging allemaal prima.

De training ook prima volbracht, wel 100 keer al die heuvels op en af, over drassige paden en door struikgewas: leuk leuk leuk en prima te doen.

Toen thee en appeltaart, een flink stuk, maar heerlijk hoor. Even bijkletsen en toen weer naar huis gelopen. Ik was blij dat ik er was, maar nog blijer ben ik nu, omdat het lopen weer gewoon goed gaat, zonder gezeur over moe, niet hersteld of ziek en zware benen. Nee, gewoon lekker hollen.

Op naar Leens, voor de halve!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten