zaterdag 23 maart 2013

toch weer een sneeuwtraining

Donderdagochtend begon het te sneeuwen. Eerst zachtjes en toen steeds harder, steeds grotere vlokken. Maar ja, ik had woensdag al niet hardgelopen, en zaterdag is Leek, dus ik vond dat ik toch maar moest.

En het verlangen naar het einde van de winter zit alleen maar in je hoofd, natuurlijk. Als het nu januari was geweest, had ik genoten van dit weer. Dus gewoon net doen of het nog hartje winter is en eropuit trekken en gewoon genieten van het winterse weer.

Dat lukte, ik liep lekker, niet te snel natuurlijk, met het oog op Leek, maar gewoon ontspannen. Een km of 9, volgens mijn zoon in een half uur, maar dat klopt helemaal niet, het moet toch wel minstens drie kwartier geweest zijn. Denk ik. Of ik verkeer in supervorm, maar dat kan ik me niet voorstellen.

Nu is het al zaterdagochtend. Ik ben een beetje zenuwachtig voor Leek. Maar dat is natuurlijk helemaal niet nodig. Want ik heb geen verwachtingen, ik ga gewoon lekker lopen. Ik hoef geen hele snelle tijd te lopen. Het gaat om lekker lopen.

Sprak zij tot zichzelf.....

We zullen zien....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten