zondag 17 maart 2013

voor 't laatst in de sneeuw?

Hoewel ik altijd erg geniet van de winter, van sneeuw en ijs, was ik niet blij toen ik vanmorgen zag dat het sneeuwde. Natte sneeuw. Zelfs ik ben de winter nu wel zat. Laat de lente maar komen.

Maar goed, ik liet me niet weerhouden door de natte sneeuw. Want je kunt wel besluiten niet te gaan hardlopen, maar:

Je krijgt nooit spijt als je toch was gaan hardlopen, maar als je niet was gaan hardlopen krijg je altijd spijt.

Dus gewoon, hup, naar buiten, op de fiets naar de looptraining. Daar lekker gelopen, snelle 100 meters en toen nog op halve marathontempo 8, 7, 6, 5 minuten. Prima gedaan, niks aan de hand. Behalve nog steeds wat verdachte knakken in mijn voet, soms ietsje pijn. Maar niet erg, ik moet alleen wel oppassen hiermee. Daarom ook geen marathon voorlopig. Geen zin in en niet goed voor de voet.

Zaterdag Leek, halve marathon. Geen verwachtingen, gewoon lekker lopen, net als vandaag dus eigenlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten