dinsdag 23 april 2013

10 in korte broek

Weer enorm genoten van het warme weer. Nou ja, het was nog veel te koud om buiten te zitten, merkte ik 's middags, maar hardlopen kon prima in een shirt en korte broek.

Ik deed 10 km, rustig aan. Ik bruiste van energie, alles ging makkelijk, ik moest me regelmatig inhouden, anders liep ik te hard.

Op het laatst nog even wat paardenbloembladeren geplukt voor de konijnen. We hebben er zes en ze vinden paardenbloemen heeeeerlijk. Als ik dan zo'n grote pol zie, kan ik het niet laten om die voor de konijnen te plukken. Met twee handen vol bladeren ren ik dan weer verder. Vast een erg raar gezicht, maar ja. De konijnen genieten er zeer van.

Thuis nog even geprobeerd buiten te zitten, maar dit was te koud. Toen binnen heel even in mijn boek gelezen. Toen gauw koken en eten, want om 6 uur moest ik alweer weg om een cursus te geven in Assen. Daar werd het een leuke avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten