zondag 12 mei 2013

de training weer oppikken

Toch wel enigszins gedesillusioneerd besloot ik zondagmorgen op het laatste moment toch maar met de loopgroep te gaan trainen. Voor de gezelligheid. Ik hoefde van mezelf niet hard, want de bovenbenen deden nog best veel pijn.
Maar de 8 minuten snel gingen boven verwachting goed. Gewoon lekker snel en makkelijk gelopen. De spierpijn leek bij elke minuut minder te worden en dat was fijn.

Dat ik toch wel een flinke inspanning had geleverd een paar dagen geleden merkte ik bij de 2,5 km climaxloop. Het laatste en snelle deel was best zwaar, ik was blij dat ik het einde gehaald had. Maar al met al kan ik toch terugkijken op een best goede training en al best wat hersteld van de halve van Groningen.

Na nog wat trainingstips van trainerpaul in ontvangst te hebben genomen om op de Run van Roden wat topper te zijn dan in Groningen, fietste ik met hoop op een sub 1.38 weer naar huis.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten