zaterdag 8 juni 2013

weer een drempeltraining

Na de toch wel soepel verlopen training van zondag, heb ik maandag nog naar Groningen gefietst en dinsdag niet meer gesport. Woensdag zou immers weer een drempeltraining volgen....

Ik had me voorgenomen om iets rustiger aan te doen dan vorige week en dit lukte goed. Na twee keer 7 minuten volgden nog twee keer 15 minuten. Dit ging allemaal prima, maar de eerste keer 15 minuten vond ik toch wel behoorlijk zwaar. De tweede 15 heb ik dus iets kalmer aan gedaan, maar nog steeds sneller dan 4.30 per km. Snel genoeg dus.

En nu moet ik uitrusten. De training zit erop. Wel donderdag nog naar Groningen gefietst. Ik had dit niet zo gepland, maar het weer was zo mooi, zonde om dan in de auto te gaan zitten. En het is ook helemaal niet makkelijk parkeren in Groningen, de fiets is veel handiger. Dus had ik vrijdag een echte rustdag. Ik heb ook echt gerust: na de boodschappen en wat administratie wegwerken heb ik de hele middag in de tuin in de zon gezeten en verder niks gedaan. Heerlijk.

Vandaag, zaterdag, toch maar een stukje lopen. Toen ik de deur uitging had ik nog niet echt een route bedacht. Onderweg verzon ik er maar een. Het werd een route van een km of 12of 13. Niet te snel gelopen, ik deed er 70 minuten over. Maar het voelde lekker en goed en liep soepel allemaal.

Wat zal ik de rest van de week nog doen? Niet veel, de week zit al vol andere activiteiten. Morgen nog even meehobbelen met de loopgroep, en woensdag weer, en verder niks, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten