maandag 20 september 2010

gaat beter

Gelukkig knap ik al op. Gisteren met de loopgroep meegetraind, dat ging nog  moeizaam: het was zwaar, terwijl ik toch heel langzaam liep. Maar ik was al blij met elke meter die ik liep. De hele zondagmiddag uitgerust, geslapen en veel tv gekeken met mijn dochters. Het regende de hele middag.
's Avonds voelde ik me een stuk beter, vanmorgen nog steeds, dus om half 11 op weg voor een 10 km, rustig aan was de bedoeling, maar ja, het ging zo lekker, toch maar 4 keer een snel stuk (van tussen de 300 en 1000 meter).
Na de lunch thuis, was ik ineens heel erg moe. Dus weer de middag vooral veel gerust. Nu heb ik spierpijn in mijn armen?? Hoe ik daaraan kom is me een raadsel. Misschien van het ophangen van de gordijnen? En ik ben nog steeds moe. Uitrusten dus maar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten