vrijdag 24 september 2010

op en top!

Zo voel ik me weer! Zag ik eerst wel een beetje op tegen de marathon, nu niet meer, laat maar komen.

De afstand was gisteren trouwens 21 km, niet veel meer dan 20 dus. 's Avonds nog 35 of zo km gefietst, naar Groningen, om daar een les statistiek te geven. Ik wilde rustig aan doen, maar dat lukte natuurlijk niet. Dus toch wat doorgetrapt en bezweet thuisgekomen, het was ook onwaarschijnlijk warm, 17 graden. Ik ben het niet meer gewend. Gelukkig wordt het nu weer kouder.

En: ik ben er totaal niet moe van, integendeel, het lijkt wel of ik door de inspanning veel meer energie krijg. Ik heb er zin in om morgen een 30 (32, 34?) km te lopen. Ik wil ook wel 40 doen, maar ja, das wel meteen erg ver. Laat ik me maar inhouden, energie niet meteen helemaal opgebruiken, even bewaren tot over iets meer dan 2 weken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten