vrijdag 28 januari 2011

snel gelopen

Woensdagavond met de loopgroep. Een fietspad, 3.5 km. De heenweg heel snel gelopen, 4.15 km per minuut. Toen terug. De opdracht was dit nog sneller te doen, maar die opdracht heb ik niet uitgevoerd. (Sorry trainer). Die 4.15 ging nog best lekker, maar ik voelde wel dat als ik dat nog een keer ging doen, dat het teveel zou worden, en ik daar nog lang van zou moeten herstellen. Dus rustiger aan teruggelopen. Toch nog een tempo van boven de 13 km per uur, nog best snel dus eigenlijk.
Daarna via allerlei omwegen naar huis gelopen, totaal een km of 20. Heel wat voor een doordeweekse avond in de winter.

Van de trainer te horen gekregen dat ik verder deze week wat rust zou kunnen gebruiken. Fijn, ik had gisteren ook geen zin om hard te lopen. In plaats daarvan naar de stad gereden en allemaal leuke kleding gekocht bij een winkel. Heerlijk.

Vandaag kan ik het toch niet laten, met dit mooie weer. Vanmiddag in het zonnetje wil ik toch 15 km lopen op een heel rustig tempo. 15 km omdat dat een leuke route is door het bos en over de hei. Morgen staat 25 gepland. Zondag misschien wel rust, en dan maandag weer lopen of misschien fietsen. Maar niet teveel vooruit plannen, want sinds ik dit blog bijhoud, valt me op hoe vaak mijn geplande lopen om welke reden dan ook niet doorgaan of anders worden.

Mijn studie ligt momenteel stil omdat er voor mij geen colleges gepland staan. Het is stilte voor de storm, want in april en mei heb ik dan 4 vakken tegelijk. Fijne planning. Maar ja. Heb ik nu wel tijd om me voor te bereiden op de marathons en dan kan ik daar in april en mei van uitrusten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten