maandag 13 juni 2011

een nieuw plan

Zaterdag onder het fietsen heb ik een nieuw plan bedacht. Eerst had ik 10 km hardgelopen, redelijk tempo, ongeveer 12 km per uur. De hele tijd pijn bij de enkel. Ik werd er ongerust van, dit kan zo niet langer. Na de 10 km ging ik nog een uur fietsen en besloot ik dat die enkel nu echt moet gaan genezen, met meer rust, minder lopen dus.
Dus het nieuwe plan: een maand lang weinig lopen, maar wel fietsen om conditie alvast op te bouwen. Want de vermoeidheid van de afgelopen weken is wel over, ik voel me weer fit en heb zin om veel te doen. Half/eind juli kan ik dan weer meer gaan lopen en dan wil ik gaan trainen voor toch een marathon, Amsterdam denk ik, of Eindhoven.

Wat ik op de run van Roden doe, weet ik nog steeds niet. In elk geval geen halve, misschien een kwart, of de estafette: als er  nog een plekje is, of helemaal niet lopen. Na de 10 km lopen van zaterdag heb ik verder geen pijn meer gehad, dus het is ook weer niet heel erg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten