maandag 9 januari 2012

de eerste minuutjes!

Ik durfde eigenlijk niet, bang dat het een grote teleurstelling zou worden, maar ja, het moet toch een keer.

Overdag voel ik nog steeds onregelmatig pijn. Het gaat wel beter, de knakken zijn er bijna niet meer, maar er zit nog steeds iets. Dus heel voorzichtig proberen maar. De eerste langzame minuut ging goed. Toen twee minuten wandelen: beetje pijn. Weer een minuut: gaat goed. Wandelen doet meer pijn. Zo ging het door, ik heb 6 keer een minuut zachtgelopen (ik kan het geen hardlopen noemen). Thuis: geen pijn. Ik trek mijn schoenen uit en zie dat de zwelling minder is dan voor het hardlopen. Wat raar.

Nu, paar uur later voel ik helemaal geen pijn, alles voelt goed en rustig. Morgen nog even afwachten, en als het zo blijft woensdag iets meer zachtlopen.

Joepie!! Ik ben blij! Wat voelde het goed om weer hardloopschoenen aan te trekken!!

Ik sprak trouwens in De Wilp een man die hetzelfde aan zijn voet leek te hebben. Hij had het al een jaar, het ging niet over, sportarts wist ook niet wat het was. Maar hij liep al wel weer een halve marathon..... (ik wil een hele....)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten